tisdag 14 maj 2013

Jag åker till Uganda!!!

YEEEEEEES!!! Jag har blivit antagen till ett projekt för föräldralösa barn i Afrika!!!!!!
Så nu åker jag till Uganda i ett helt år!!!!! Wiiiiiiiiiiiii

"DEt är genom sina handlingar man visar vad man tror på. Att man kan göra skillnad....."

Tänk om det var nån av oss som var ett av dessa barn, tänk om du förlorat både mamma och pappa....tänk om du aldrig fått någon som kramat om dig, trott på dig eller gett dig något hopp om framtiden.....

Jag kommer åka till Uganda för att stötta dessa föräldralösa barn, barn som någon övergivit. Jag kommer även vara med i ett projekt för att stötta gravida tonårstjejer. Jag gör inte det här för att jag skulle vara någon bättre människa eller hjälte utan jag vill bara ge kärlek till dessa utsatta, jag vill ta vara på min tid att kunna ge, och jag kommer också få så mycket glädje tillbaka.

Det här kommer bli ett fantastiskt år!!! Lycka :)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar