tisdag 14 maj 2013

Back to Sweden!!

Att få uppleva en dröm man haft sen tonåren att få åka jorden runt och se och uppleva platser runt om i världen har gått i uppfyllelse! Tänk att jag fått privilegiet att få göra detta... är så oerhört tacksam och kan inte med ord beskriva lyckan att fått sett så många olika platser på vår jord och fått träffat så många olika människor som gjort så mycket intryck!

Jag tackar framförallt Gud för hans stora omsorg om mig. Han har beskyddat mig under hela resan, jag har inte blivit sjuk, inte blivit av med några saker, inte blivit lurad på pengar, inte förlorat bagage, inte blivit rånad,   inte blivit skadad.
Jag har haft en helt obeskrivligt bra resa, jag har inte vetat från dag till dag var jag skall bo, sova eller hitta till allt som jag velat göra eller se, men Gud har hjälpt mig varje dag :)

Nu skall jag få krama alla mina nära o kära därhemma!!!




På Landvetter flygplats kom Emelie, Sofie, Elvira, Mamma, Hans och min älskade lilla hund Casper och mötte upp mig!!!! 


KÄRLEK!!!! Matte har kommit hem!!! 



Som jag har längtat efter denna lilla prinsessa! Har tänkt på henne varje dag under hela min resa! 





Min älskade mamma o bror!! 




Goa mamma hade t.o.m gjort en välkommen hem skylt!



Det första som jag unnade mig när vi hade ätit lunch var varm choklad och en dammsugare! ...hahaha...mums!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar