söndag 11 mars 2012

Great ocean road

Utanfor Melbourne ligger Great ocean road som ar en kustremsa pa 243km som bjuder pa helt fantastiska vyer over havet och bergen som stupar rakt ner. Man aker aven igenom regnskog och tittar man uppat i alla traden sa ser man koalabjornar overallt!!!


Nu har jag akt helikopter over Grand Canyon och Iguazzufalls, sa varfor inte aven ta de 12 apostlarna som ar en maktig syn nar du ser det fran luften pa havssidan!!


SA MAKTIGT!!!


Fantastiskt att fa se detta stalle!!!!! Vilken avslutning pa min Australienresa!!!


OBESKRIVLIGT!!!







Nu har jag kommit ner pa marken igen...och det ar jatte vackert aven har! Men helikopterturen var en speciell hojdpunkt!!!



HAPPY!!!!!!!











Udda hus...haha, men med fantastisk utsikt!!!


Ar sen som vissa vet med mina uppdateringar pga dalig internet fran Australien. Ar nu i Thailand som ar sista landet pa min jorden runt resa (!) och bilder kommer snart!!! Kram pa er darhemma...nu kommer jag snart hem!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar