torsdag 8 mars 2012

Melbourne

Nu har jag lamnat Alice Springs omradet och flugit ner till Melbourne i sodra Australien.


Hitta en cool liten gata med massa graffiti malningar!















Medan jag gick pa alla sma gator sprang jag in i denna lilla bar/ cafe som va hur cool som helst! Bara lastpallar som man sitter pa och en massa brote som de snickrat ihop...








Otroligt manga olika byggnader och stilar...









Gatumalare!


Under denna bro ar en liten restaurang! Sa haftig mitt i kanalen :)



Jag vet inte hur manga kort jag tagit pa alla grymma butiker i Melbourne, men det ar manga!! Skall bespara er fran detta da det ar mitt jobb... men det va en jatte inspiration att ga runt har i nagra dagar och jag tog nog kort i sa gott som varje butik som hade nagot frackt! Butikskommunikation som ar pa hog niva!!!
(denna bild tyckte jag va lite kul, ni som har sett min examensutstallning forstar nog varfor!)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar