onsdag 8 februari 2012

Sydney

Da ber jag om ursakt for dalig uppdatering av Austalien.... Har varit har i 3 veckor nu sa det ar verkligen dax att lagga upp lite bilder fran min resa....
Borjar med Sydney som jag kom till forst. Givetvis forsta titten blir operahuset!





Jag gick over hela bron over till andra sidan.. maste se fran alla vinklar :)







Snacka om mycket jobb att lagga alla dessa kakelplattor!! (De kommer faktiskt fran Sverige :) Hoganas keramik)









Mega stora fladdermoss hangde overallt i traden i botaniska parken... "flying fox" heter de pa engelska och de ar mer ratt namn for dessa ar betydligt storre an moss!




Trad som inte vet vilket hall det skall vaxa...haha







Sydney ar en vacker stad och mycket att titta pa.. Hade bara 2 dagar har innan jag aker vidare, men kommer tillbaka hit nar min rundresa ar klar i Australien. Dag 2 akte jag till en mega stor kristen kyrka som heter Hillsong chutch och de ar kanda for sin musik i hela varlden.. givetvis ville jag besoka den :) och det var det basta jag gjort!! Helt fantastiskt!!!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar