lördag 25 februari 2012

Jag o massa haftiga djur!!!

Pa Magnictic Island bodde jag i Bungalows pa ett stalle dar de hade djur som man fick halla! Sa otroligt kul!!!



Mitt hus som jag o 4 till bodde i.... tusen grodor sjung utanfor pa natterna och odlorna sprang runt pa vaggarna...haha. Wildlife ska det va...


JAG HALLER EN KROKODIL!!!!! Sa otroligt coolt. Jatte haftig upplevelse som jag kommer leva pa lange. Denna dag va helt fantastisk!!!!!!





Matning med fron som jag har pa lappen...hihi sa jag fick en puss!



Dessa roliga djur lever har i Australien... de ser ut som en gris fast med kortare ben typ. Jatte roliga att se nar de springer!


UNDERBART!!! Jag far halla en koalabjorn...sa mysigt!!!



och nu en orm!!!!!

Jatte coolt att fa mojlighet att halla en orm som inte ar farlig :)

min nya "halsduk" va tycks?




Dessa underbara skoldpaddor! Vet inte var det ar, men de ar sa haftiga. I love turtels!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar