fredag 16 september 2011

Zion national park / Red Canyon

Nu borjar det nastan kannas overkligt sa dramatiskt har landskapet farandrats. Jag njuter av varje dag har i stora America!! Resan gar over all forvantan och jag har ett otroligt flyt med att hitta bra boende, se absoluta hojdpunkterna, hitta fantastiska manniskor som ar sa valkomnande och hjalpsamma!! Jag ar mer an nojd! Har aldrig upplevt sa mycket pa sa kort tid som denna resan! Har bara varit borta 2 veckor och har redan sett sa mycket fint och upplevt massa for bade kropp och sjal!!

Min fard fortsatte upp till UTAH. Jag maste saga att om nagon funderar pa att aka hit sa tveka inte en sekund!!! Detta ar den basta delen om man tycker om obeskrivlig natur och dramatiskt landskap. Zion, Bryce Canyon och Monument Valley ar bara nagra av hojdpunkterna i denna grymma delstat.



Zion national Park



Nasta stopp va Red Canyon!




 De ser ut som rod mjukglass typ ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar