fredag 13 januari 2012

I love NZ

Under farden sa stannade vi langst med olika sjoar och utsiktsplatser. Jag alskar att aka buss och bara njuta av vacker natur utanfor rutan...men jag hade velat stanna pa fler platser for att ta kort....ibland hade jag velat att jag hade en egen bil istallet. Men jag gillar att bara sitta och njuta av utsikten och inte behova leta pa en karta var jag ar och man traffar massa nytt folk under bussfarderna med och har kul ihop!


Om vadret hade varit stabilare i NZ hade jag kunnat bosatta mig har :)
Underbara land!






Ar detta verkligen pa riktigt... vattnet ser nastan overkligt ut i denna sagovarld!

Lupiner som fargar vagkanterna lila...


Trivs har!!!

Sammanfattning av NZ !!!!


1 kommentar:

  1. Shit va snygg du är på kortet längst upp =) & va långt hår du har fått! Skickar en jättekram!

    SvaraRadera