fredag 19 juli 2013

Suubi childrens church

Söndagsskolan i Suubi ålder 4-7år. Dessa ljuviga barn är som fastklistrade när de talar om Gud och får sjunga lovsånger, så mycket glädje!! Jag har spelat in när de sjunger, men tyvärr är internetuppkopplingen för dålig för att lägga upp en film här, men kan tala om att detta är musik direkt från himlen när dessa små barn sjunger! 




Här har man alltid möjligheten att även vara utomhus och leka 

Denna flicka undrade om jag kunde vara hennes stora syster första gången vi träffades, självklart ville jag det! Hon sken upp som en sol när jag svarade ja, log med hela ansiktet och sa- Då är vi systrar nu!! och ropade till alla, this is my sister!! Älskar dig Rachel, du kommer bli något stort när du blir stor, du har en personlighet som slår det mesta, du har en utstrålning som slår det mesta, du har en ledarskapsförmåga som Gud kommer använda till det bästa, du visar kärlek o omtanke mer än de flesta, du är solsken när jag behöver det som mest, du värmer mitt hjärta med ditt leende, du är kärlek min lilla syster, älskar dig sååå mycket! 

Finaste lillasyster, tack för all din kärlek du ger mig!

Coooooola brudar! 

Att göra en cirkel när man är så många är inte det lättaste, men tillslut så klarade vi det..kameran räcker inte bara... 

Sötnos!! 


Hahaaaa, denna lilla spjuver. Han är bara så störtskön. När han fick se sig själv på detta kort skrattade han så han låg dubbelvikt. Älskar dig! Du är oförglömlig Frank, du ger mig så mycket skratt, du är en glädjespridare utan dess like. När du vill krypa upp i mitt knä och borra in ditt lilla huvud för att jag skall klappa på dig så smälter mitt hjärta, när du leker pajas och får alla att skratta så smälter mitt hjärta, när du kommer springande emot mig med utsträckta händer när jag besöker dig, så smälter mitt hjärta, när jag bara tänker på dig så smälter mitt hjärta... Tack, för all kärlek! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar