torsdag 3 november 2011

Salt Desert & Ollague Volcano

Resan fortsatte upp i bergen till 5900 m over havet!! Kaaaaaalt som bara den och jag borjade langta till min resa till Australien o Thailand for jag gillar inte kyla.... men vyerna va fantastiska har uppe och vi fick se massa flamingos och en aktiv vulkan!! Sa det va riktigt coolt stalle att fa uppleva!



 Aktiv vulkan som det kom rok ur....hehe...coolt :) Tur att jag va sa langt ifran!




                                                      

                                                  Flamingos!!!!!













Lunch time....inte helt fel att njuta av denna vackra utsikt! :)



Sno som har smalt och bildat roliga spetsar...helt otroligt... mitt ute i oknen sa dok dessa upp.


Lika plotsligt dok denna RODA sjo upp!!!! En rod sjo! Fatta ni va overkligt det va... men riktigt vackert!







Puttrande mark........ vi fick va riktigt forsiktiga sa inte det borjade ryka under fotterna...
Vi fick aven bada i varma kallor lite senare under kvallen!



Turkos lagun pa 6000 m hojd!! Svinkallt, men vackert!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar